torsdag den 18. september 2008

Igår var det Mariannes fødselsdag, hurra hurra....

Ja,et år ældre, men jo fortsat ung og frisk......
Havde en dejlig dag, fik ny cykel af min søøøde mand

Er bare så dejligt, har kørt på en mountainbike, og er ikke vild med at ligge ned når jeg cykler...
tobias havde lavet et smykke til mig og fra Nikolai et gavekort til tøjbutik.
Weekenden står i fødselsdagens navn, gæster både lørdag og søndag. Bliver nok ikke meget tid til scrap.
Lige et LO fra sidste weekend:

Er billeder fra Sverige af børnenes kusine, der er givet tilladelse til at vise Sofie på bloggen:-)
Nu afsted på arbejde, og god weekend til alle.

8 kommentarer:

Pia sagde ...

Tillykke med fødselsdagen, hvor er det et flot lo, ser rigtig godt ud med den pink tekst

Anne Bente sagde ...

tillykke tillykke.
og sikke en lække rlo du har lavet, flotte farver

Anonym sagde ...

Wiiiii en skøn cykel ! Er den lilla ? Hvornår skal vi cykle en tur sammen...nåh nej, jeg vil ikke følges med dig for du vil jo ikke ha cykelhjelm på...hmm..skulle man mon gi dig en i gave!!!

Netti sagde ...

Tillykke med fødselsdagen og sikke da en vildt fed cykel. Jeg er total skudt i farven.
Dit layout er enormt flot. Den hotte overskrift er lige pirkken over i´et..det ser godt ud :o)

Karina Beck sagde ...

Tillykke...

Sødt LO, det ser rigtig godt ud med de store bogstaver.

Betina Olesen sagde ...

Tillykke med den overståede.... det ser ud til at det har været en gog og gaverig dag.....

Skønt LO, er helt vild med den pinkfarvede overskrift.... den vil da frem i livet ;-)

Hygge fra Betina

Betina Olesen sagde ...

Halløjsa... er du gået helt i stå ;-)

Ses vi på lørdag???

Hygge fra Betina

Anonym sagde ...

Hej. Jeg hedder Christina. Jeg vil bare spørge om, hvornår du lægger noget nyt på din blog ?