mandag den 8. september 2008

SAM- Shopping- Scrapping....

Har haft en lang men skøøøn weekend i Ringsted. Har shoppet igennem og fik da også lavet et par LO's. Syntes det var en rigtig godt arrangement, mange dejlige butikker og godt udvalg.
Ved vores bord sad søstrene Trine og Tanja, og der må man sige at vi fandt vores overmænd, hvad angår shopping:-)Tak til begge for en skøn weekend, dejligt at møde Jer, håber vi ses hvis I kommer forbi Hvalsø engang. Ellers inviterer Lachrissen og jeg måske på en omgang scrap en dag, ku være hyggeligt:-)
Nå, fik lavet mit første dobbelte LO ever. Og hvad er temaet???????? George drengen naturligvis! Svært at se, men bogstaverne er skinnende sølv, lidt ligesom en diskokugle. Syntes de passer perfekt. Billederne er taget af min sidemand til koncerten, Stine. Tak til dig Stine, fordi du var så sød at sende de skønne billeder til mig:-)

Det næste LO er Tobias ca 5 mdr gammel og med kylling i munden..... Er han ikke bare nuser????

Har også taget lidt billeder af Lachrissen og min kollega Lone og hendes datter. De kommer senere på ugen.

3 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

total flotte loer, den nederste er jeg især vil med både farver og billede er super skønne :)

Charlotte sagde ...

Flotte LOs du har lavet! Jeg synes du slap super godt fra dit første døbbelt LO ... og fede billeder din sidekammerat tog af George! :-) I var da tæt på ham!! Kan rigtigt godt li' det "hullede" pynt, så det også på Lachris' blog - hvad er det for noget?
Og det nederste LO er så sødt. Åhhh en skøn baby. Flot mix af orange og sort og den måde du har pyntet stjernene på vil jeg huske! God ide!

Rigtig god weekend!

Karina Beck sagde ...

Flotte LOer. Det ser godt ud med journaleringen i selve billedet på det nederste.
God søndag.