fredag den 17. oktober 2008

Endelig fri....

Så er det min tur til at have fri, har knoklet man-tirs og onsdag, og har taget fri tors og fredag, skøøøøønt.
Nikolai har været på lejr med Muskelsvindfonden fra søndag til onsdag, så der har været meget stille i huset:-)Tobias nyder nu at være enebarn et par dage, men kommer hurtigt til at savne sin storebror... Om ikke andet, savner han at drille ham:-)
Nå, dagen igår gik med at købe drikkevarer til Klaus kommende fødselsdag, fik købt en masse herlig vin, glæd dig LaChris, hi hi . Der blev også bagt pølsehorn og pizzasnegle til den store guldmedalje, så de ligger klar i fryseren.
Fik også scrappet et enkelt LO igår. Er igen fra Nikolais sommerlejr i år. Billedet er i det seneste nummer af Muskelkraft, som er muskelsvindfondens medlemsblad. Lidt stolt bliver man vel altid.....


Er blevet helt tilfreds med dette LO, de fleste materialer er fra den herlige pakke Lachrissen og jeg fik fra UK for nylig..
Nå, nu er alle i huset vågnet.. Ja, Klaus har allerde været ude og løbe 7 km...Nikolai er syg, forkølet og har feber, stakkels lille pus:-) Han er lige blevet influenzavaccineret og fik samtidig 12 års vacc. ,så det er nok derfor. Tobias har fundet legetøj frem på hele spisebordet og jeg vil kaste mig over et LO eller to.
Ha en skøn dag, og nyd det smukke efterårsvejr, sikke nogle farver:-)Perfekt til et lille billed eller 2, hi hi

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækkert Lo i dejlige farver. Kan da godt forstå at du er stolt.

Anonym sagde ...

Det er bare et VILDT flot LO ! skønt papir og det passer perfekt. Også en herlig titel...ja og hele opsætningen er bare til et lift :O)
Øhhhh det der med vinen...mener du noget bestemt med det ? :O) Skal jeg tage danseskoene med ?

Netti sagde ...

Nyd dine fridage :o) jeg havde fri mandag og tirsdag.
Sikke et flot layout du har lavet. Jeg kan godt forstå du er stolt at det billedet - det er jo enormt lækkert og flot at det kom med i jeres månedsblad.

God fest når i kommer så langt.

cathrineangelica sagde ...

heihei:)

har titter gennom blogen din,
å må bare si at du lager veeldig
fine loer, deg skal jeg titte innom oftere:)

Anne Bente sagde ...

åhh... total lækkert lo du der har lavet.