søndag den 26. oktober 2008

"Her kommer mutter med kost og spand...."

Puha, sikke en lørdag...
Gik helt amok i rengøring,vinduespudsning, vask af gardiner og køleskab... Og badeværelset blev også liiige malet! Klaus og Nikolai var i Ålborg til elhockey turnering, så Tobias og jeg havde det hele for os selv. Føles skønt at få en masse gjort, bliver ikke til det helt store i hverdagen. Havde nok heller ikke fået alt det ordnet, hvis ikke der kom gæster næste lørdag.Virker altid meget motiverende på mig, egentlig fjollet, der trænger da altid mere til rengøring når de alle er gået.
Idag har tempoet været et helt andet, hi hi. Har nusset rundt hele dagen, bagt lidt med ungerne og været en tur i skoven med Klaus. Regnede lidt, men var skønt med lidt frisk luft.
Fik også lavet et LO færdigt. Farverne snyder noget, blomsten falder mere ind i farverne i virkeligheden end på billedet. Nå, det er et billed af min mor,søster og niece taget i september.

Fortsat god søndag og tak for besøget

8 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Hejsa Mutter...

Jeg har lige set din dreng spille el-hockey... eller jeg er meget sikker på at det var ham... på Tv-nord.... og jeg kom sådan til at smile da de skulle hastighedstjekkes..LOL... jow jow..
Sejt hvad de kan med den bold...

Hygge fra Betina

Netti sagde ...

Så var det det vi så igår på en tankstation: vi så en familie der stod Borup Tacingteam på, men anede ikke hvad det var.
Sikke altiv du har været..man taber jo helt pusten.
Dit layout er virkelig flot.

Conny sagde ...

Du har rigtig været igang,det var da godt du fik tid til nusser rundt søndag, eller har det da vist være for hårdt, at komme på arbejde i dag.
Jeg kan rigtig godt lide det Lo" du har fået lavet

Heidi sagde ...

waw en energi ;o) Send lige lidt a den til mig hi hi... super skønt lo du har lavet ;O)

Conny sagde ...

Jeg har en udfordring til dig på min blog

Pia sagde ...

Super flot og enkelt lo så billedet kommer i fokus

Charlotte sagde ...

Det blev bare flot med den sorte baggrund og de orange/røde farver. Nydelig pyntet og skønt billede. Jeg kan vældig godt li' du har valgt det i sort/hvid - det giver en super god effekt. :-)

Anonym sagde ...

Total skønt LO :O)