søndag den 19. oktober 2008

Hygge Hygge og atter Hygge....

Har de sidste dage bare slappet og hygget med familien, skønt Var lige hvad vi alle trængte til.
Flyttede mine scrapsager ind på spisebordet i stuen, og tænk pludselig ville Tobias scrappe med billeder af sin dværghamster. Resultatet må ikke vises her, men han er meget stolt. Dejligt at sidde sammen og klippe klistre...:-)
Jeg har gået lidt til og fra mit scrap og har også faet læst og set nogle gode film. Jaaah, bare ren afslapning i flere dage...
Har pludselig fået den ide, at jeg selv vil lave maden til Klaus' "lille" fødselsdagsreception.. Havde ellers besluttet at bestille ude, men vil nu helst have hjemmelavet mad, min søster og dejlige papsøn har lovet at hjælpe, så det skal nok gå:-)
Her et par LO's lavet i de sidste dage.
Det ene fra vores tur til Sverige i sommers, var herligt at vandre rundt ude i vildnisset. Men vi så desværre ingen elge, hvilket var Tobias' største ønske.
Det andet er fra min fødselsdag, piner min familie med et familiefoto hvert år, hi hi
Fortsat god weekend til dig fra mig.


8 kommentarer:

Netti sagde ...

Hvor lyder det bare hyggeligt.
Fede layouts du har lavet.

Anne Bente sagde ...

wawww super flotte loer du der har lavet.

Anonym sagde ...

Skønne LOs ! Og så vidt forskellige også. Du får rigtig brugt det dejlige sassafrass-dims...herligt! Uhhh, det lyder da lækkert med den hjemmelavede mad..glææææder mig :O)

Conny sagde ...

Dejlig at høre i rigtig har hygget jer.Hjemmelavet mad er nu også best,godt du kan få lidt hjælp.De er rigtig gode de to Lo du har lavet.

Karina Beck sagde ...

Super flotte layouts du har lavet. Dejligt farvevalg og flot sat op. Sødt pindsvin ; )

Heidi sagde ...

Lyder som rigtig hygge dage i har haft - men er det ikke også meningen når den står på fri ;o)´
Super skønne loér du har lavet

Charlotte sagde ...

Det lyder til i har haft nogle hyggelige efterårsdage. :-) Dejligt med lidt afslapning.
Jeg er vild med begge dine LOs. Pyntetingene er så søde - hvor har du købt de svampe? Begge LOs har nogle super flotte opsætninger og så er jeg vild med farverne på familie-billede-LOet. :-)

Kreateten sagde ...

Top lækre lo's!

Enkle men farverige... :-) Super.