søndag den 2. marts 2008

Lachrissen tisgule udfordring til mig....


Lachrissen har jo udfordret mig, benyt tisgult karton og temaet er påske..
Hvis jeg ikke havde grå hår var de myldret frem med det samme. Jeg er IKKE glad for gult. Men besluttede at gi' den hele armen og både benytte gul, orange og grønt, påskefarver, men stadig ikke mine farver.
Vi fejrer ikke påske som sådan, så det næste var billeder.... Fandt nogle fra de sidste 2 år hvor vi har været i sommerhus. Ingen af billederne er fantastiske alene, så jeg har brugt mange billeder for at illustrere vores dejlige dage.
Hvis ikke jeg var blevet udfordret havde de aldrig forladt pc'en. Så tak for det søde Christina:-))
Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til LO'et, svært når man ikke lider farverne rigtigt.
Håber det næste jeg skal igang med er med frit farvevalg....

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det har du f..... gjort GODT !!! Er meget imponeret og bøjer mig i støvet ! Og jeg har ikke engang fået købt en præmie til dig endnu...gisp !
(Jo, der er frit farvevalg på den næste udfordring)

Charlotte sagde ...

Det blev altså virkelig flot!! Supert med den gule farve - på trods af du ikke kan li' den!! Dejligt og stemningsfuldt og en god måde at få samlet mange billeder på!
Elsker de små fine detaljer som knappen til "bollen over Å'et" og den lille sikkerhedsnål i blomsten. Super flot! :-)

Lise sagde ...

Sejt - endnu en fra Hvalsø. Nogle virkelig flotte LO´s du får lavet. Hvem der bare havde overskud til at komme i gang igen.

- Lisen

Netti sagde ...

Jeg sys det er superflot lavet. Jeg er heller ikke vild med gul, men jeg sys at du har klaret opgaven rigtig godt.

Ragna sagde ...

Jeg synes det er blevet rigtigt sødt. Dejligt med så mange billeder, og de påskeæg er da for skønne. Du fik da også hævn over Christina med den skitse hi hi. Hvor er den iøvrigt fra? Har du selv lavet den?

Cowgirl sagde ...

Håber ikke den kære Christina køber en gave som også er gul - så må du give hende en omgang...med toten.
Men hvor er det altså blevet godt -selv om du synes tis-gult er rædselsfuldt. Især sammensætningen af alm.skønne billeder og så lidt gule billeder - den opgave har du klaret til UG kryds og slange...

Pia sagde ...

Synes det er godt klaret når du nu skulle bruge gul, er heller ikke lige min farve, godt gået og nogle søde billeder

Betina Olesen sagde ...

Så kom det...har også ventet længe nu....man er jo lidt nysgerrig LOL... Godt hun bøjer sig i støvet, hende Lachris, så kan hun lære det kan hun ;-)
Du har da bare løst opgaven til UG..selvfølgelig skulle det være et påske LO...og det er bare blevet superflo, flot opstilling til alle de fotos.

Hygge fra Betina