søndag den 9. marts 2008

LaChrissens cirkel udfordring til mig.

Her den skitse LaChris sendte mig som udfordring


Masser af cirkler, så jeg fløj straks ned og hentede cirkeline...
Havde svært ved at finde papir til mine 3 billeder. Meeeen så kørte jeg liiige en lille tur i Dreampapers:-))
Fandt skønt turkis karton og mønsterpapir i sort/hvid med udstandsede blomster, giver en herlig effekt.
Her mit bud:

Er helt rundtosset af alle de cirkler.... Det kan ikke ses på billedet, men jeg har sat billederne fast med klæbepuder, da det ellers så meget fladt ud.

9 kommentarer:

maria sagde ...

Wow hvor er det bare flot, det ser rigtig godt ud med at man kan se det tukise gemmen mønsterpapiret
:0)

Anonym sagde ...

wiiiii det er bare blevet super flot !!! Skønne skønne fotos og hvor er det fint med knapperne !
Jo, det er noget smart papir du fik købt i DP :O) Jeg har skøn præmie klar til dig !

Charlotte sagde ...

Den blev altså rigtigt flot!!! WOW for nogen skønne farver og skønne, skønne cirkler!! Flot effekt, som knapperne giver!! Supert LO!!!!
God søndag!! :-)

Mia sagde ...

Det er bare så genialt det LO! Syntes skitsen så svær ud og må sige at du har fået et vildt godt resultat! Den turkise er bare så flot sammen med den sorte! Helt klart toppoint! Sådan!

Pia sagde ...

wow hvor ser det godt ud, lækkert papirvalg

Netti sagde ...

Det er blevet rigtig flot! Superlækre farver.

Ragna sagde ...

Du er godt nok en modig kvinde. Ikke nok med at du tør kaste dig ud i sådan en skitse, du tør også tage i Dreampapers bare lige for at hente lidt papir....hvilket er mon mest modigt?????? Hmm tror faktisk det sidste LOL
Super flot besvarelse af udfordringen i hvert fald.

Betina Olesen sagde ...

Åhhh...hun har sendt dig Marolles skitse, den er også bare for lækker. Den har jeg også selv fået lavet.
Dit bud er blevet super flot, er helt vild med dit farvevalg. Må være fedt at bare lige at kune køre hen og shoppe det man mangler. sukkkkk...

Ja, jeg kommer også til Ryslinge, kunne være skønt at få hilst på dig.

Hygge fra Betina

Dorit sagde ...

Hvor er det brandgodt med alt det runde, jeg er altså ikke god til at huske de runde former, vil prøve at huske på dem.
Skønne farver, elsker turkis !