lørdag den 15. marts 2008

Scrappe fredag.

Igår fredag havde Nikolai og Jonas inviteret nogle drenge til LAN-aften hos os. Alle ankom med egen pc og så gik det løs med spil, sodavand, snak, pizzaer, slik , chips og rigtig drengehørm. Jeg havde inviteret Christina til at komme og hjælpe til, og selvfølgelig scrappe....
Drengene hyggede, vi hyggede, og jeg fik lavet den sidste udfordring fra Christina.
Skitsen ser sådan ud:

Og her er mit bud:

Har lige købt det røde/sorte/hvide papir fra Sandylion, og er helt vild med det:-))

Drengene gik i seng ved 2 tiden og fik vel sovet ca 2-3 timer inden de var vågne igen. Nikolais værelset var totalt bombet , men iiiiih hvor har de haft en skøn aften. Fik taget nogle billeder, og tænker de skal scrappes-))
Fortsat god weekend, og tak for besøget.

7 kommentarer:

Netti sagde ...

Superfedt layout! Jeg er helt vild med det!!
Det lyder som om drengene havde en rigtig hyggelig aften og nat.
Og også din aften lyder hyggelig. God idé at mødes sådan :o)

Majer sagde ...

En rigtig flot løsning på udfordringen. Det ser bare så godt ud, med rødt og sort sammen.

Pia sagde ...

Super flot lo med mange fine detaljer

Charlotte sagde ...

Det er bare SÅ flot det LO! Jeg er vild med de farver og arkene er super lækre. Det ser ud til at der er lidt "bling" i dem. Meget, meget flot!! Og synes det er helt perfekt at du har valgt sort/hvide fotos. NYDELIGT! :-)
Det lyder til at drengene hyggede sig med spilleaften. Kan godt forestille mig hvordan sådan et værelse ser ud bagefter!! hehe!
Rigtig god påske til dig.

Mia sagde ...

Nej hvor har i allesammen bare hygget jer! Skønt at man kombinere det så alle har det rart! SUPER flot løsning på skitsen...og skønne farver!

Anonym sagde ...

Den er bare blevet super go !! Hvorfor var det lige, at jeg ikke købte den serie papir..ææææv ;O)
Tak for en hyggelig aften...den må gentages..igen og igen og igen...

Betina Olesen sagde ...

LOLllllllll

Første gang for mange år siden, da min søn kom hjem og sagde han skulle til LAN-party, fik jeg nok så klogt sagt at så måtte han jo huske at pakke det "Lagen" (da jeg i hovedet nok så et togaparty for mig) og så fik jeg ellers en længere udredning af hvad LAN betød.....lol

Super flot lift, og hvor passer det bare godt med sort/hvid billeder til det papir...lækkert papir, godt jeg købte det ;-)

God påske til dig også...

Hygge fra Betina