mandag den 24. marts 2008

Påskefrokost, påskefrokost og atter påskefrokost...

Så er den ferie ved at være slut, æv... De forgående to år har vi været i sommerhus, men valgte at blive hjemme i år. Dette resulterede i 3 store påskefrokoster 3 dage i træk.. Puha, var rigtig hyggeligt, men trænger ikke til sild, laks, mørbradbøffer eller andet godt de næste uger:-))
De sidste 2 dage har vi bare slappet af. Igår var jeg hos Lachrissen og scrappe, men det blev til mere snak end scrap. Var nu rigtig hyggeligt, og håber hun kommer forbi senere idag.
Har ikke fået scrappet ret meget i påsken, men har da disse 2 LO's at vise.
Det første med Nikolai er fra han vandt guld i elhockey 2. division. Elhockey er en handikap sport med fart på, lige noget for min unge.... Det er den 3. guldmedalje han har vundet. Det skal lige siges at der ikke er opdeling efter alder, så hans hold spiller op imod voksne. Så det er rigitg godt gået, er SÅ stolt af ham og hans hold.


Det andet LO er en udfordring fra Lachrissen,udfra denne skitse.

Og her mit bud:

Er ikke rigtig tilfreds, men sjovt at prøve med pink og blomster og ja alt det jeg ikke plejer at bruge.Venter nu på den næste udfordring......
Nu ud i sneen og lave snemand med mand og børn.
Ha en fortsat god dag, tak for besøget.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er blevet nogle rigtig gode LOs du har fået lavet ! Kan godt forstå, at du er smadder stolt af Niko og guldet :O) Det pink påske LO synes jeg blev ritig sødt og tøset. Godt gået !
...og den nye udfordring er sendt:O)

Netti sagde ...

Jeg kan godt forstå at du er stolt af ham - det er da supergodt gået. Flot layout du har lavet om guldet :o)
layoutet med pigen og æggene er jeg heeelt vild med. farverne er SÅ fede. Superhammerflot lavet :o)

Pia sagde ...

Super flotte loer begge to, super gode farver som passer til billederne og mange flotte detaljer

Betina Olesen sagde ...

Hvor godt, tillykke med ham...et super dejligt LO...
En lækker skitse er det også, den nupper jeg lige ;-) og hvor er det godt lift..den er superflot og lækret farve valg...flot flot...

Hygge fra Betina

Cowgirl sagde ...

Wau det er godt nok flot af sønnen at komme hjem med sådan en flot pokal - Tillykke med ham.
Jeg kan nu godt lide pigen med æggene og den pinke farve - det er du sluppet godt fra - hun giver dig godt nok nogle svære opgaver indimellem hende LaChris.

Ragna sagde ...

Tillykke med sønnen. Det er da hamrende flot gået med så mange medaljer i hans alder. Og dit LO er også til guld. Jeg synes du er sluppet godt fra alle de lyserøde farver på det nederste. Lækker skitse iøvrigt. Måske man skulle prøve den:-)

Charlotte sagde ...

Jeg synes begge LOs blev rigtigt flotte!! Den med guldmedaljen (godt gået af din dreng!!!) blev helt super med de guldeffekter du har givet den. Dejligt enkel opsætning, som sætter fokus på billedene!
Og den med æggene blev knaldflot i farverne. Lækker skitse du har brugt. Skønt, skønt LO!

RIgtig god weekend!

Anonym sagde ...

Greetings from the U.S.! You have great layouts. I especially love the pink one you did from the sketch.

Come visit me sometime - http://leasanders.wordpress.com