fredag den 29. februar 2008

Snefnug og glimmer...


Har, så længe jeg grubler over den tisgule, lavet dette LO.
Det er billeder fra 2001, hvor der var snestorm.
Der er benyttet gråt karton fra??, mønsterpapir fra My Minds eye "Frost", hjemmelavede snefnug, zig zag bånd, bogstaver fra Panduro, knapper, floss, pin og knappenål.
Farverne er ikke gengivet så godt, men ingen sol.-))
Er blevet besat af at lave bogstaver og snefnug med glimmer. Fedter ind i lim, hælder glimmer i lille æske, putter snefnug eller bogstav i æsken og ryster, vupti glimmer bogstav!! Har lige været i Panduro og købe glimmer i div. farver, herligt.
Imorgen skulle min udfordring fra Lachrissen være klar til at komme på bloggen. Har godt nok haft svært ved den gule. Men nu er den matchet med grøn og orange, absolut IKKE mine farver. Jeg har brugt rigtig mange billeder,måske for at dæmpe den tisgule???)Tænkte at nu må Lachrissen igang med rigtig mange billeder og temaet er LOVE. Spændende at se hvad hun kommer frem med.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åhh hvor er det bare et smukt LO ! Flotte billeder...man kan se at det sner...snefnuggene passer jo perfekt :O) Sødt med nålene på de gennemsigtige knapper.
Er IKKE gået igang med din udfordring endnu....

Betina Olesen sagde ...

Ajjj...nu kom jeg lige på besøg igen, for at tjekke det tisgule ud...men NEJ....hvor er det henne LOL...

Et rigtig godt LO, og hvor er de skønne de snefnug, jeg har vist en forkærlighed til dem, tror jeg.
Ja, det er rigtig sødt med de nåle.

Hygge fra Betina