lørdag den 9. februar 2008

Sol og forår????


Lige et hurtigt indlæg på denne skønne dag. Er lige før jeg tager sandaler på når jeg går i Brugsen.....
Her et LO fra vi var i Florida i 2001. Syntes der mangler noget, måske en tynd sort streg omkring billederne??? Nogen forslag?
Billederne er fra den skønneste strand. Skulle nogen få lyst til et smut til Florida, kan det anbefales at besøge denne ø og strand. Ligger på Vest kysten af Florida,ikke så mange turister og skønt varmt vand fra den Mexikanske Golf.
Stort HURRA til min søøøde mand.... Han er ved at sætte en hylde op i mit scrappehjørne, bliver så godt. Skulle måske så overveje at rydde lidt op, hm
Nu ud i det skønne vejr.
Ha en god weekend:-))

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

WAU det blev bare SÅ godt ! Flot med det runde billed der bryder de strenge linier. Skønne skønnne blomster :O) Og jeg vil også på den strand !!!!
PS..nej Marianne, du skal IKKE tage klipklapper på i Brugsen, Tak !

Charlotte sagde ...

Åhh - det ser godt nok paradis-agtigt ud. Hvor er det nogen flotte billeder. Lækkert med den meget blå baggrund og det hvide ric rac bånd. Det passer helt perfekt det pynt du har valgt.
Ang. sort streg omkring billederne, så synes jeg det er en god ide. Men jeg ville placere stregner INDENFOR kanten af billederne - som en indvendig ramme, hvis du forstår hvad jeg mener. Det tror jeg kunne blive super cool!
Men altså et super flot LO!