onsdag den 13. februar 2008

Min dejlige sovetryne..


Her et LO med flere billeder af Tobias hvor han sover. Jeg har mange flere, men har valgt disse ud. Han har altid været et rigtigt sovebarn, kunne sove overalt. I en periode faldt han tit i søvn på gulvet om eftermiddagen, selvom han havde sovet til middag. Han ligner vist mig, kan også sove hvor det skal være:-)). Har altid haft en mani med at sidde og kigge på børnene når de sover. Er det mon kun mig??
Da billederne var med mange forskellige farver valgte jeg at printe i S/H, billederne er mattet med hvid. Bogstaver fra Panduro, rød akrylmaling, Heidi Swapp hjerter og krone malet med rød akrylmaling, hvid Signo pen og thickers tal der var hvide men blev røde med maling...
Er rigtig glad for det her LO. Lavede det i weekenden da Lachrissen var på scrappe visit.

4 kommentarer:

Ragna sagde ...

Det er ikke kun dig, der kigger på sovende børn. Jeg har også et hav af billeder af Benjamin, der sover de mærkeligste steder. Måske man skulle overveje at få fremkaldt i sort hvid. Synes det er sådan et LO, som man bliver rigtig varm om hjertet af.

Mia sagde ...

Nej hvor er den fin!!! Syntes det er rigtig godt fundet på sådan at samle 10 års sovebilleder!!

Stine66 sagde ...

Lækkert LO , sjovt at bruge alle dine sovebilleder.

Betina Olesen sagde ...

Hvor erd et bare et rigtig godt LO, og det både opsætning og farvemæssigt. Rigtig flot lavet. Er faktisk lidt vild med dit farvevalg, det tror jeg også jeg vil prøve....

Hygge fra Betina