tirsdag den 19. februar 2008

Prinsesser....


LO med min skønne søster og hendes datter, mit gudbarn.Er bare så stolt af den dejlige tøs.
Billedet er taget juleaften, hvor lille Sofie ikke ville have sine prinsessekroner på. Det ville de to tøser så til gengæld gerne. Er rigtig glad for det billed:-))
Har brugt lilla og hvidt karton, mønsterpapir fra ??, chipboard stickers i sort, P malet med sort akrylmaling, rhinsten runde og stjerner, hvid og sort floss, knapper, blomst, knappenål, perler og hvid pen. Hm, det var vist alt.Er denne gang godt tilfreds med resultatet.

4 kommentarer:

Ragna sagde ...

Kan godt forstå, at du er godt tilfreds med det LO. Det er kommet på min lift liste:-)

Charlotte sagde ...

Jeg kan også godt forstå du er tilfreds med det LO - for det er blevet fantastisk flot. Lækre farver og flot med de cirkler. Detaljen med blomsten og den lille "nål" er bare så sød. :-) Og dejligt billede!!

Rigtigt flot!

Anonym sagde ...

...det er også blevet vildt godt !!! Kan se, at "Cirkeline" kom i brug :O) Herlige tøser ! Og skønne små detaljer ! Glæder mig til at høre, hvad de siger til det...

Betina Olesen sagde ...

Det er også et rigtig godt LO, så kan godt forstå du selv er tilfreds. Synes jeg nu også man gerne må være, oftest er man jo alt for kritisk med hvad man laver.

Hører at du har en lille udfordring liggende...var der noget med noget tis-gult ...LOL LOL LOL....

Hygge fra Betina