søndag den 6. januar 2008

Velkommen i 2008..


Så blev det nye år skudt af. Vi holdt nytår hos Lachrissen og hendes mand og børn. Var rigtig hyggeligt, som I måske har set på Lachrissens blog, kom tænderne frem:-))
Nå, her et LO jeg fik lavet i ferien. Det er Tobias fra sidste år, hvor han var glad for sin Pyrus nissehue.Er rigtig glad for billeder, hvor børnene ikke kigger direkte ind i kameraet eller ikke ved de bliver fotograferet.
Papiret er fra My Minds Eye Festive Christmas, vinrødt karton, chipboard bogstaver med guld sværte, bånd og ståltråd med stjerner fra ?? (ÅH.. stjernerne er vist fra en pakke jeg købte i en lille boghandel i Thy i sommers...)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

ÅH det er bare blevet så superflot !!! Giver dig helt ret i det med billeder, hvor vedkommende ikke ved at han/hun bliver fotograferet.
Du og hr. Mand er nu foreviget på min blog...HUSK at du jo gave mig lov :O)

Ragna sagde ...

Det er blevet rigtigt flot. Har det præcis som dig, elsker billeder, hvor folk er så optaget af noget, at de ikke aner, at de bliver fotograferet. Hov jeg har været omkring Lachris blog. Men kan se på hendes kommentar, at jeg skal forbi igen. For dengang var der ikke kommet billeder af jer:-) Godt nytår forresten

Majer sagde ...

Dejlige varme farver du har brugt. Der er en god stemning i billedet og det har du ført videre i LO'et.