søndag den 20. januar 2008

2."gamle" LO


Så har jeg kigget i mine gamle billeder igen:-))Synker hen i minder, når jeg kigger alle de skønne billeder af ungerne som små. Tænk, hvor går tiden hurtigt, eller er jeg bare blevet gammel????
Er ikke glad for at pille billederne ud af mine albums, ser så tomt ud med alle de huller.. Derfor scanner jeg billederne ind , redigerer og printer dem ud.. Tager noget tid, men pyt:-)
Her Tobias da han var 3 år, det lille pus. Syntes papiret passer perfekt til Tobias' nattrøje. Så fik jeg lavet noget med firkanter, er ellers besat af cirkler lige nu.
Papiret er fra en færdigpakke, købt i scrapshop på udsalg.
Hermed mit 2. "gamle" LO færdigt.
Er igang med det 3. men mangler kun noget overhead papir hvor blækket fra printeren kan hæfte og tørre på. Fik noget af Lachris, som var rigtig godt, men er løbet tør. Købte noget i vores lokale forretning, men det tørrer aldrig, meget mærkeligt. Må i en boghandel imorgen og høre om de kan hjælpe mig.

6 kommentarer:

Anja/M&M sagde ...

Lækkert LO du har lavet - billeder og papir passer perfekt sammen. Og ja - hurra for scanneren, det er dejligt at man kan scanne nogle af "før scraptiden" ind og stadig bevare fotoalbummet intakt :o)

Du har spurgt på min blog, hvor jeg har købt gennemsigtige knapper. De er købt i Dreampapers.dk - men det er et stykke tid siden!!

Mange hilsner Anja

Anonym sagde ...

Hej Marianne!
Tak for kommentareren og rosen ;) det varmer. Er også først begyndt at gå mere ind i det for nylig og blevet mere interresseret i det, det er jo super fedt.

Syns det her LO er super fedt, en rigtig god idé med firkanterne, det gør det ret unikt.

Venlig Hilsen Maja

Majsen sagde ...

Hej Marianne!
Tak for kommentareren og rosen ;) det varmer. Er også først begyndt at gå mere ind i det for nylig og blevet mere interresseret i det, det er jo super fedt.

Syns det her LO er super fedt, en rigtig god idé med firkanterne, det gør det ret unikt.

Venlig Hilsen Maja

Ragna sagde ...

Kan godt forstå du har svært ved at tage billederne ud af dine albums. Jeg har også kun taget bilelder ud, som jeg har digitalt. Jeg har endnu ikke fundet ud af det der med at scanne. Dejligt LO, det giver en god effekt med den lodrette billedrække. Med hensyn til overhead, så prøv at søg i diverse fora. jeg ved der er skrevet meget om, hvilke man kan bruge.

Betina Olesen sagde ...

Skønt Lo, dejlige farver og opsætning. God ide med de lige linier det giver.

jeg er også storfan af at scanne ind, men det er et stort arbejde, men hellere det end at bruge de originale. So, keep up the good work ;-)

Hygge fra Betina

Mia sagde ...

Wauw hvor er et altså bare flot!!! Super fed opsætning!!