mandag den 7. januar 2008

Nytårsforsæt

Har ikke tradition for at lave nytårsforsæt, kun den gamle om at tabe mindst 10 kilo...
Har i år besluttet at jeg vil begynde at scrappe med mine gamle billeder af børnene. Fandt igår vores fotoalbum frem og fik valgt nogle billeder fra drengene er helt små, det er før digitalkameraets tid.
Mit forsæt er at scrappe mindst et LO af de gamle billeder om ugen. Lyder måske ikke af meget, men jeg er laang tid om et LO og har ikke meget tid i hverdagen. Skal joogså nå at scrappe de nye billeder vi tager i år.
Bliver lidt af en udfordring for mig. Er igang med det første med Nikolai som toårig i sneen.
Har du et nytårsforsæt??

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, Marianne..jeg er med på den med de 10 kg :O) Og jeg synes også, at det kunne være dejligt at få scrappet lidt oftere-sammen-i år.

Dorit sagde ...

Jeg er bestemt også med på 10 kg, men der skal da vist en andet tal på i stedet for 1, hi-hi...
Synes ellers du er rigtig god til at scrappe flotte LO'er, de ser da nogen bedre ud, end dem jeg lavede i starten !