tirsdag den 15. januar 2008

"Cirkel LO"


jeg har fået den ide at jeg gerne vil prøve at benytte cirkler, både papir og billeder, i nogle LO's. Lachrissen var som altid frisk, og investerede i en circlecutter i fredags.
Her det første LO, er et lift fra en hollandsk blog.
Farverne er ikke som i virkeligheden, den grønne er mere olivengrøn og blomster og bogstaverne er mere ens i farven. Er godt tilfreds med dette LO, bortset fra min skrift som sejler noget....
Billedet er fra september hvor vi var i Tyrkiet. Vores hjælper blev 20 år, og det måtte fejres. Han blev overrasket med kage og sang om aftenen. Syntes han på billedet ligner et lille barn igen:-)) Sødt ikk???
Materialer.
Hvidt karton, BG papir "Periphery", lilla papir fra Karen Foster, zig zag bånd fra panduro, blomster, knapper, sort floss, chipboard bogstaver fra Panduro, små blomster punchet ud og en dråbe liquid pearls på, sort og hvid tush og sidst men ikke mindst rub-on bogstaver fra Chatter Box.

Nu videre med mad, og mit næste LO med gammelt billed:-))
Ha en god aften.

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Skide godt Lo, det er en rigtig flot opstilling, og de farver sat sammen er bare rigtig flot, det har jeg aldrig tænkt/vovet, men de passer bare sammen.

Ja, han ser rigtig tilpas ud, jeres Martin...han ligner faktisk min Martin lidt ;-) Godt han blev overrasket.

Hygge fra Betina