mandag den 29. oktober 2007

Glimmer glimmer og atter glimmer....


Hm, har glimmer overalt.... Min mindste dreng Tobias, gav mig disse glimmerbogstaver i fødselsdagsgave, og han har flere gange spurgt til, om jeg ikke skulle bruge dem. Nu er lyserød og glimmer ikke lige det jeg bruger mest, men havde de to dejlige billeder af drengenes kusine. Gik vist lidt amok med alt det glimmer nederst, ser dog ikke lige så voldsomt ud i virkeligheden. Pyt, der bliver ikke lavet om på det.Er hun ikke bare en skøn unge??
Har brugt sort karton, gelpen hvid og lyserød, sommerfugle brads,liquid pearls, knapper, floss, stempel og sværte og ikke mindst bogstaver Twinkle Type.
Og nu er Tobias glad og tilfreds....

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

WAU hvor blev det bare SUPER flot, Marianne !!!! Knald flot og god txt ! Ser godt ud med den tynde hvide kant ! Tør ikke tænke på hvor meget du glimrede og glitrede da du var færdig :O)

Ragna sagde ...

Wauw det ser super godt ud. Det er faktisk noget af det flotteste jeg har set for nylig. Kanon godt gået. Og lækkert med lidt nyt fra USA. Jeg kender ikke den butik du nævner, men måske man skulle ind og lure en dag:-)

Anonym sagde ...

Det er bare flot..og slet ikke for meget glimmer til sådan en skøn unge ;)..godt du fik brugt bogstaverne :)
Fine sager fra USA..og "felt" tror jeg da nok er filt...sårn set ;D