lørdag den 27. oktober 2007

Pakke fra USA...



Så kom den:-) Kan næsten ikke være bekendt at sige endelig da der kun er gået 1½ uge fra jeg bestilte varerne. Har ikke tidligere bestilt varer fra USA, men det er ikke sidste gang. Havde set det lækre papir fra My Minds eye i det nye CK blad. Måtte bare eje det, og er ikke skuffet. Det er to sæt med hver 9 stk papir og et ark med tilbehør. Hver sæt kostede ca 32 kr, er da bare for billigt ikk???
Fik også bestilt lidt tilbehør i form af "felt", hvad mon det hedder på dansk?? det er noget breddere end jeg troede, men tænker at jeg kan klippe i det. Det er for øvrigt selvklæbende, så ikke noget med at fedte med lim olign.
Alt i alt er jeg rigtig godt tilfreds med mine køb, har bestilt på den sidde der hedder happynscrapping.com. Jeg fik mail fra dem med det samme og besked med track and trace nummer da pakken var afsendt. Kostede ca. 100 kr af få pakken sendt.
Nu har jeg en masse dejligt jule og vinterpapir at kaste mig over. Har ikke set det på de danske sider endnu, eller i butikkerne.

5 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Oj, Oj, Oj manner hvor er det FEDE sager du har købt!! Det ville jeg gerne eje!! ;-) Totalt lækre ark!! MUMS!! SAVLE!!

Og "felt" det er filt! Og ja, jeg tror da bestemt godt man kan klippe i det og bruge lige den størrelse stykker man nu synes passer til ens LO!

Glæder mig til at se hvad du laver med alt det nye!
God søndag.

Anonym sagde ...

Dryp dryp dryp...jeg savler også :O) Det er jo nogle skønne ting der var i pakken !!!!

Maribi sagde ...

RETTELSE RETTELSE.
Jeg har bestilt på den side der hedder happynscrappin.com. Havde ved en fejl skrevet et g til sidst i scrappin, og det gør jo en forskel , kan jeg se......

Betina Olesen sagde ...

Øjjjj nogle lækre sager....den juleserie er simpelthen bare for lækker.....
Jeg må altså snart prøve at bestille "over there", lækkert lækkert......

Hvad er slut beløbet for det hele, alt i alt?

Hygge fra Betina

Lone sagde ...

Nøøjjj nogle lækre sager du har fået hjem fra det store udland. Har osse lige selv bestil nogle filt borders fra overthere, glæder mig til at se dem.