mandag den 5. november 2007

Så blev det vinter, eller.....



Fandt disse to billeder frem fra sidste vinter. De er begge taget i februar efter snestormen. Havde egentlig kun tænkt at bruge det ene, men pludselig var begge brugt:-)). Havde besluttet at jeg ville skære i et billed, og havde set et LO i en scrapbog hvor titlen var skrevet oven på hinanden.
Det er jo kun efterår, men pyt med det. Er rigtig godt tilfreds med begge,plejer jo ikke at være så produktiv...
Til "Sne" har jeg brugt gråt karton(kan ikke huske hvorfra), stempler fra Making memories, akrylmaling, snefnugstempler, rødt stickles,røde knapper, sort pen og gul gelpen.
Til "Vinter" har jeg brugt sort karton, grøn karton til matte, stempler, akrylmaling, chipboard bogstaver beklædt med mellow papir fra BG, snefnug klippet ud fra mit nye julepapir fra My minds eye.
Tak til LaChris for konsulentbistand til mine bogstaver:-)

6 kommentarer:

Mia sagde ...

Wauw hvor er de bare flotte!!! Er helt vild med at du har sat overskriften oveni hinanden - det skal helt sikkert prøves!!! Og det må være skønt at kunne sidde med vinterfotos nu....jeg sidder med billeder fra Bali og Californien! :-)!

Charlotte sagde ...

Det er nogen super flotte vinter-LOs du har lavet! Jeg er helt vild med farverne på det øverste!! Og sjovt nok, så sad jeg i weekenden og scrappede snebilleder fra det heftige snevejr sidste år, som du skriver om. :-)
Men dem kan jeg ikke vise endnu. ;-)

Rigtig god dag.

Ragna sagde ...

Det giver en rigtig god effekt, at du har skåret i det billede, og skabt fokus om midten med matten. Det øverste karton er vildt fedt:-)

Betina Olesen sagde ...

Jamen så må jeg hellere smutt og pynte på din nye tæller ;-)

Søde LO's, rigtig vinterstemning, de er bare rigtig gode de bogstaver du har fået kreeret, super.

Hygge fra Betina

Anonym sagde ...

Ihhh de er bare SÅ flotte ! Jeg vil også ha snebilleder...snøft snøft :O)

Cowgirl sagde ...

Det øverste vinter LO er bare skønt - baggrunden ligner kulde i sig selv...skønne farver