mandag den 30. juni 2008

Jeg er blevet tagged af Lachris, og lidt nye LO's

Så fik jeg fotograferet de sidste LO's.

Her et LO med billeder fra vores årlige vejfest. Det er min mand tættest på pilene... Han har ikke drukket helt så mange øl som det ser ud til, siger han, hi hi.



Her Nikolai i 1996, sikke tiden flyver. Har haft papiret liggende længe, er ikke megte for de pastelfarver, men syntes det passede godt til billedet.


Her et farverigt LO, pudsig opsætning, men ville pludselig skrive en masse:-)

Er blevet tagged af Lachris:

1. Hvad levede du for 10 år siden?

Var lige startet på arbejde efter min barsel med Tobias. Arbejdede i De Gamles By som social- og sundhedsassistent.

2.5 ting på min To Do liste idag.

Det er aften nu, og har nået det meste..
- møde tidligt på arbejde.
- Fortælle mine kollegaer at jeg har fået nyt job , og har sidste dag den 18. juli.
- købe god mad med hjem til Klaus og jeg
- nyder at børnene ikke er hjemme:-)
- Huske at fodre børnenes hamster.

3. Snacks jeg kan lide:
ALT...

4. Ting jeg ville gøre hvis jeg var milliardær:
Sige mit job op, og arbejde frivilligt.
Bygge 1. sal på huset og indrette stort spillerum til mine 3 drenge.
Rejse.
Føle mig fri.

5. Steder jeg har boet:
Roskilde,Skuldelev, Hvalsø

Jeg tagger Mia og Cowgirl

Ha en skøn aften.

9 kommentarer:

david santos sagde ...

Excellent post, Maribi, excellent!
I loved this post and this blog.
Happy day

Cowgirl sagde ...

IH TAK Maribi - jeg har siddet og tænkt på at den nok nåede til fyns land engang - så jeg må vel hellere svare...Flotte LO'er - din kære mand er da vist en ren Kasket Karl !!!

Ragna sagde ...

Håber I havde en rigtig hyggelig aften uden ungerne :-)Det er nogle skønne LO's du har fået lavet. Jeg tror jeg lifter et par af opsætningerne på et tidspunkt. Jeg er også vild med de der paperfrills, og har en hel del af dem i forskellige farver. Men har sjovt nok aldrig rigtigt fået dem brugt ret meget. Tak for inspirationen.

Netti sagde ...

Sikke nogle flotte layouts du har lavet. Jeg er specielt vild med det om din mand..hihi.

Anonym sagde ...

Ja, LOet med din skønne mand er bare PERFEKT ! Herligt herligt !
Kan godt være at du ikke er til pastel, men resultatet blev da drøngodt. Også badeLOet...hold da fest du fik da griflet en halv roman...det ligner jo ikke dig :O)
Tak for en god tur til ScrapShop i dag....hvor var vi dygtige :O)

Karina Beck sagde ...

Dejlige LOer du har lavet.

Betina Olesen sagde ...

Nyt job????? hvem, hvad, hvor???? det har du da gået lidt stille med... eller har jeg overset noget????

Skønne LO'er, kan især rigtig godt lide titlen "scooter baby", men er helt vild med det øverste LO, om fotosene og ideen med at sætte dem op sådan LOL.... det er simpelthen bare for godt ...LOL....

Hygge fra Betina

Anne Bente sagde ...

åhhhh, så skønne og farverige loer, supert :)

Karina Beck sagde ...

Fordi du er så kreativ, har jeg tildelt dig en Award. Kig forbi min blog.
Hilsen Karina