søndag den 24. august 2008

Slut på den skønne sommer..

Puha, kan se at det er næsten 2 mdr siden jeg sidst kom med et indlæg... Sommeren er bare fløjet afsted.
Ellers er sommeren gået med alt andet end scrap! Har hygget med familien, har gæster, været på ture og en uge i sommerhus i sverige.
Har aldrig boet 30 km. fra en liter mælk!!! Vi havde en skøn uge og havde besøg af Klaus' bror, svigerinde og børn. Har dog aldrig set så grimt indrettet et hus, tror samtlige møbler og andet inventar var fra 60'erne. Stort hit med brunt, orange og beige. Nå, pyt, var et dejligt hus med plads til både store og små. Tobias var meget opsat på at se vilde elge, men vi måtte den sidste dag overgive os og køre til en elgpark, for elge det skulle den lille se!!!

Har nydt det dejlige vejr meget, men har også haft meget om ørerne. Har ansat ny hjælper til Nikolai samtidig med at jeg skulle afslutte mit job i Greve. Søgte job som visitator i Roskilde kommune, og fik jobbet, skønt.. Har været glad for Greve, men lang vej på arbejde i bil hver dag. Nu tager jeg toget i 15 min og har 5 min gang fra stationen, er rigtig dejligt.Er stadig meget nyt, men er blevet godt modtaget, og kender et par stykker i forvejen. Har nok sagt "Dav, jeg hedder Marianne" 100 gange, hi hi , var lige før jeg sagde det i søvne.

Har som sagt ikke scrappet længe, men nu skal det være... Har idag lavet et LO fra Sverige. Er glad for farverne, som bare oser af sommer.


Har også 2 LO's fra juli måned, begge med billeder af Tobias. Det ene fra Tobias' og min dejlige københavnertur.




Nu vil jeg på en blog rundfart og se hvad alle I skønne kvinder har bedrevet i løbet af sommeren.

6 kommentarer:

Pia sagde ...

Flotte loer, fine opsætninger og det orange, brune er supert tror du må være blevet inspireret af 60'er farverne i huset.

Karina Beck sagde ...

Flotte Loer allesammen. Jeg kan især godt lide Jump LOer pga farverne, de store bogstaver og enkeltheden

Charlotte sagde ...

Hvor er det dog hyggeligt at se/høre nyt fra dig igen. Det lyder til i har haft en alletiders sommer med gang i den! :-)
Skønne LOs du har lavet, som altid.
Dejlige friske sommerfarver på det første LO - og supert med så stort billede!!
Hyggeligt at dig og Tobias har været på Kbh. tur alene. Det har han ganske sikkert nydt. :-) Dejlige billeder fra turen.
Tillykke med det nye job! Så arbejder vi to ret tæt på hinanden (jeg er på Roskilde Sygehus! :-) )
God søndag til dig.

Netti sagde ...

Det lyder som om du har nydt sommeren rigtig meget - og det er jo meget vigtigere end scrap for så er man ladet op igen.

Flotte layouts du har lavet. Jeg kan godt lide de dejlige farver.

Anonym sagde ...

Totaaaaal skønne LOs :O) Jeg er da også vild med Spa-LO'et...sikken et skønt billede. Også fedt med den store JUMP titel ! Og endelig fik du brug noget af dit doodlebug papir :O)

Ragna sagde ...

Jeg kan rigtigt godt lide de rektangulære fotos. Det må jeg vist prøve lidt mere. Tak for inspirationen.