tirsdag den 10. juni 2008

1-2-3 igen...

Er vist ved at blive en vane at lægge 3 LO's ind på en gang. Hm, er vist fordi jeg scrapper i ryk i denne tid. Har ikke fået lavet noget sålænge det har været varmt, men igår skulle det være.
Måtte i weekenden, for første gang i mit liv, ringe vagtlæge. Kunne pludselig ikke hverken gå eller stå for smerter i ryggen og havde så ondt at jeg hellere ville have veer:-))
Nå, efter 3 timers venten kom en læge, han tilbød både stikpiller og sprøjter, men nej tak, bare nogle piller.... Havde selv tage noget smertestillende uden effekt, og fik lidt flere, og beskeden var "lig på en hård madras, tag dine piller og hæng i stræk i en ribbe".
Nu efterlever jeg så dette på bedste vis, og kan nu gå omkring, når jeg har taget min cocktail af piller.-)
Nå, igår kom Lachrissen så, vi er sgu et kønt par!! Spiste smertestillende,småpev over smerter og rejste os hver kvarter for at gå lidt rundt, lægen/fyssens ordre. Endte med vi var på havevandring, arm i arm, som to gamle tanter.
Men vi fik også scrappet....Og vores humør fejler ikke noget, hi hi

Nina er mit gudbarn og niece, og er jo fantastisk nok voksen nu og er flyttet hjemmefra.
Har benyttet lilla, uuuh. Købte en masse lilla papir i Ryslinge, men har indtil nu ikke benyttet noget af det.



Klaus og Tobias på en gammel blå tandem. Stod i vores lejede sommerhus i Hurup sidste sommer.Hm, den knækkede sammen inden ugen var omme....



Sidst, men ikke mindst et LO med Tobias og hans tro følgesvend gennem mange år. Tobias har altid elsket Petter, har aldrig kaldt ham Peter Plys..

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jamen, selv tak for en hyggelig scrapdag...tante 1 :O) Skønne sager du har oploadet...og den krone er da bare prikken over i'et. Kan også li den "vilde" stil du har brugt til Nina-LO'et.

Netti sagde ...

Hvor ville jeg gerne se et billede af jer to fra den dag ..hihi. Jeg håber da at i begge har det lidt bedre. Godt at i kan holde hinanden oppe sådan helt bogstaveligt :o)
Superflotte layouts du har lavet.
Den med tandemem kunne også hede to må man være GG den er svær at køre ene :o)

Betina Olesen sagde ...

skønne Lo'er, der er godt nok gang i malingen... super... hold da op hvor kommer billedet i fokus på det nederste LO.... super flot, men ville aldrig kunne gøre det selv ;-)

Hygge fra Betina

Karina Beck sagde ...

Hold da op hvor er de bare lækre.

Cowgirl sagde ...

Wau de lilla og grønne farver sammen på niecens LO - de er bare skønne - flot sammensætning - den tager jeg lige til mig...