tirsdag den 27. maj 2008

1-2-3 LO's

Haft en skøn scrappe aften med Lachrissen. Udover en masse snak og hygge fik jeg lavet 3 LO's hvilket er uhørt for mig, hi hi . Lachrissen forstår at holde mig til ilden, tak for det søde.
Det første er mit første LO med mønsterpapir og maling som baggrund, bruger ellers altid ensfarvet karton. Nyt må prøves, og fik lavet et enkelt LO. Billedet har jeg taget for 14 dage siden. Klaus nyder at sidde i fred og ro og nyde udsigten over markerne. Han så ikke jeg tog billedet, og det udstråler bare hvordan han altid hviler i sig selv og forstår at nyde livet. Har benyttet en transparent til at lægge over billedet.


"Bamsebuller" ; Tobias har valgt titel til dette LO. Han har i pinsen vundet bamsen kaldet Bamsebuller, og er vildt glad for den. Han er en rigtig bamse og nusse barn:-))
Er rigtig glad for dette LO og fik for en gang skyld benyttet noget af alt mit bånd, hi hi


Sidst, men ikke mindst, et LO som har ligget i skuffen, på bordet, i skuffen og tilbage igen.... Ja, printede billederne ud sidste år i september, syntes det er nogle skønne ansigtsudtryk, men har ikke rigtig kunne få det til at hænge sammen. Nu er det som det er, ikke vildt begejstret, men bliver ikke anderledes, BASTA.

Tak for besøget og ha' en fortsat dejlig dag med skønt vejr.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

De blev altså også vildt gode, alle dine LO'er ! Og tak for en smadder hyggelig om end sen aften...jeg var godt nok træt i morges !!! Ikke normalt at sidde til kl. 01 om natten og scrappe ! Men jeg er frisk igen, Maribi :O)

Netti sagde ...

Det er godt at i to kan holde hinanden igang og dejligt at du fik gang i lakridsen igen :o)
Dine layouts er vildt flotte.
Billedet på det første af din mand er vildt flot..jeg havde nok forstørret billedet..det udstråler bare sådan en ro :o)
Layoutet med bamsen er superlækkert med den runde cirkel - det fremhæver ligesom billedet.
Og dit mickey mouse layout er SÅ flot med doodlingen rundt om.

Betina Olesen sagde ...

Hi hi hi.... i er altså noget af et makkerpar i to...skønttttt...

Det er skønne LO's alle 3. Men ja, man må sige at det øverste LO er meget anderledes end det du plejer at lave, men rigtig skønt er det jo.... men også et rigtig skønt foto...

Hygge fra Betina

Karina Beck sagde ...

Tre flotte Loer. Kan rigtig godt lide "Bamsebuller", sødt og enkelt; )

Charlotte sagde ...

Sikke nogle flotte LOs du fik lavet .... og så hele 3 af slagsen. Godt gået!
Kan rigtigt godt li' billedet på det første LO - det udstråler virkelig RO! Dejligt og fredfyldt. Og det med mønsterark og maling klarer du jo til UG!
De næste to LOs er også skønne. Sød bamse han vandt! Det blev flot med cirklerne af mønsterarket med de meget klare nuancer.
Ansigtsudtrykkene på det sidste er da herlige! Dejligt LO med flotte farver. Lækker doodling!! :-)

Pia sagde ...

super gode loer, lækre farver