lørdag den 17. maj 2008

På to hjul.

Skøn dag igår .... Fik scrappet og hygget mig hele dagen. Fik lavet 2 Lo's, hvilket er meget for mig, da jeg er laaaangsom.
Billederne fra dette LO er fra 2002 hvor Tobias første gang cyklede alene uden støttehjul.
Hm, tror jeg har fået en ide med at der skal være rødt på alle mine Lo's lige nu.....


Det andet LO er ikke fotograferet endnu,men kommer på bloggen imorgen.
Idag komme hele familien til frokost. Er min mors fødselsdag vi skal fejre, men bliver hos os, da det er svært for Nikolai i mine forældres lejlighed. Er nu ikke det store besvær, vi skal sidde ude og maden er bestilt fra Tølløse slagteren. Nemt nemt.-))
Fortsat god weekend til alle.

4 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Hvor skønt at have fotos som disse, dem misunder jeg dig absolut ;-)
Jeg kan nu rigtig godt lide det røde, men selvfølgelig kan man da blive træt af det på et tidspunkt...
Et rigtig dejligt Lo, med skønne farver, og detaljer...

Super at i kan vælge at holde fødselsdag sådan....

Hygge fra Betina

Netti sagde ...

Hvor er det er flot layout. Jeg er helt vild med det blå papir bag ved billederne - det ser såå godt ud.

Charlotte sagde ...

Det er så fint med det bukkede hjørne. Og billederne er så søde og fortæller en god historie :-)
Flot opsætning og det ark du har brugt er rigtigt lækkert (har selv haft brugt sådan et) elsker farverne her - og det er cool med rødt på drenge LOs! :-)

Anonym sagde ...

Det er bare blevet SÅ godt og flot ! Og JA, man kan da sagtens bruge rødt på "drenge-LOs" :O)