fredag den 13. juni 2008

Pakke fra USA.. og "Træk et kort"

Så ankom de varer Lachrissen og jeg havde bestilt over there,tog omkring en uge fra bestilling til ankomst.
Her et lille billed med nogle af de nye ting. Ih, er skønt at få nye ting hjem, er fjollet med de paper frills fra Doodlebug.-)


Idag har Lachrissen og jeg så scrappet lidt i formiddags. Vanen tro når jeg et LO og Lachris får lavet to.
Har brugt af det nye papir fra Pink Paisley, er vild med den blå og røde sammen. Har benyttet skitsen fra Pagemaps side 104, den første skitse jeg har benyttet fra bogen.
Lachris og jeg "legede" træk et kort, vi trak hver at kort fra æsken og skulle så scrappe ud fra den skitse, uden at kigge på bagsiden med eksempel. Godt at få prøvet skitser man ellers ikke ville vælge.



Tak for besøget og ha' en fortsat skøn dag:-))

3 kommentarer:

Pia sagde ...

Rigtig flot layout, skønne farver.Jeg har endnu ikke brugt nogle skitser fra bogen, men ideen med at trække et kort lyder go'

Karina Beck sagde ...

Dejligt LO, ser godt ud med akrylen under teksten. Har heller ikke selv fået brugt den ellers meget lækre bog endnu, da jeg for det meste selv laver kort. Men det kommer nok på et tidspunkt.

Anonym sagde ...

HA HA, ja det var altså sjovt, det med at trække et kort ! En god idé. Skønt LO af Tubbe (ups):O)