lørdag den 19. april 2008

I'm back....

Puha, det er rigtig lææænge siden jeg har været på bloggen. Siden Ryslinge har jeg ligget vandret. Haft travlt på arbejdet, var en masse der skulle nåes inden strejken. Nu er jeg i strejke, og det må give lidt tid, hi hi.
Har ikke scrappet i 100 år, og er først nu blevet fæfdig med det LO jeg begyndte på i Ryslinge.
Det var bare en kanon hyggelig dag. Hyggeligt at møde nye mennesker, og få sat ansigt på flere. Tænk, kom hjem med penge, er da alvorlig bekymret for om jeg er helt rask, hi hi. Det er bestemt ikke sidste gang Lachrissen og jeg krydser broen og tilbringer en dag i det fynske:-))
Nå, her mit LO. Tobias som rollerskater.


Nu videre, skal have gæster til middag .der er 10 min til de kommer, så vil liiige smutte i noget mere festligt tøj.
Ha en skøn weekend.

6 kommentarer:

Netti sagde ...

Sikke da en fed overskrift du har lavet. Kanon.
Lækkert layout i fede farver og super billeder.
Dejligt at høre fra dig igen.

Pia sagde ...

Flot lo og fine farver, ser godt ud med det hvid duppede under fotoer

Charlotte sagde ...

Totalt lækkert LO! Sejt og drenget! Elsker du har brugt orange baggrund, for det ser super godt ud. Lækker opsætning og skønne billeder.
Synes det er SKØNT at høre og se nyt fra dig her på bloggen! ;-)

Anonym sagde ...

WOW (nej, ikke spillet) hvor er det bare blevet SUPERFEDT det LO !
Er også vild med de farver :O)

Betina Olesen sagde ...

Kender det alt for godt...har hellere ikke fået scrappet rigtigt siden Ryslinge...

Men...super lækkert LO, kan altså rigtig godt lide din opsætning... lækre detaljer, maling, overskrift....flot flot...

Hygge fra Betina

Cowgirl sagde ...

HI HI jeg kan da godt huske du begyndte på det LO og nu kan jeg så se det færdigt. Det er blevet rigtig flot. Men at du havde penge med hjem - hvem kan forstå det ???