fredag den 25. april 2008

Endelig Scrap!

Så fik lachrissen og jeg endelig scrappet igen. Troede aldrig jeg kom igang igen, hihi. Mærkeligt, for nu har jeg ikke lyst til så meget andet i den weekend der kommer. Håber Lachrissen kommer forbi, er bare SÅ hyggeligt at sidde sammen.
Imorgen kommer Jonas til mini LAN-aften hos Nikolai. Drengene har planlagt at spille, spise pizza, spille, spille, drikke sodavand, spise chips og spille..... Utroligt de kan holde ud at sidde foran skærmen så mange timer.-))
Nå, her mine nyeste LO's.
Det første er udfra en skitse fra Pencillines. De 3 billeder er taget den første sommer efter vi flyttede i vores hus.Vi havde indtil da boet i rækkehus og haft en lille have. Nu var der pludselig en stor have med direkte adgang til marker. Der blev gravet rodet og undersøgt i alt , og ja fundet bl.a snegle.. Sjovt, men syntes dengang at stenen de kravler på var stor. Nu er den så lille, mon det er mine børn der er blevet store????


Dette LO er tobias i Tyrkiet i september sidste år. Er rigtig glad for den røde sammen med den turkisblå.



Håber i alle får en god weekend.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, tak for en hyggelig scrappedag ! Så kom vi virkelig i gang igen, hva :O) Skønne LOer du fik lavet...ja faktisk måtte jeg jo lifte lidt fra "cabanaboy"...et skøøøønt Lo og fede farver ! Nu vil Jonas og jeg gå ud og handle lidt til LAN-aftenen i morgen..herligt at du sådan vil lægge hus til :O)

Netti sagde ...

Hvor ER det nogle superfede layouts du har lavet. Jeg er total vild med dem.
Det blå er da helt enormt flot. Det fremhæver virkelig billedet.

Charlotte sagde ...

Sikke nogle skønne, skønne LOs du har lavet. Den øverste har en super flot opsætning. Lækkert med billederne på række og den store cirkel. SKØNNE farver du har brugt!
Og igen totalt lækre farver på LO nr. 2. Fine detaljer. Meget friskt LO, man bliver glad af at se på!

Pia sagde ...

Super flotte loer, hvor billederneer i fokus, flotte farver som fremhæver billederne og super opsætninger

Cowgirl sagde ...

Dejligt du er på banen igen - og sikke nogle skønne LO'er du så har fået lavet. Håber knægtene har fået en hyggelig aften med spil spil og atter spil...

Betina Olesen sagde ...

Hov... det her indlæg har jeg misset.... havde godt nok bøvl med bloglines for noget siden.... nå, men nu er jeg her ;-)

Skønne LO's begge 2.... der sker da noget med din scrappestil pt....
men det øverste er jeg bare helt vild med, opsætningen er bare hammer flot... tror den kræver et lift....

Hygge fra Betina