mandag den 10. september 2007

Scrap-a-mania i Ringsted.

Jeg har jo oprettet denne blog, udelukkende fordi min kære veninde LaChris har opfordret mig til det... Ja, nærmest tvunget mig:-)Nå, historien er jo at jeg er blevet hooked på scrapping ,hvilket også skyldes LaChris. Vi var sammen i Ringsted til SAM i lørdags. Jeg havde glædet mig vildt, tænk ti timer hvor jeg kunne scrappe uden at blive afbrudt af børn, mand, job, vasketøj osv..Dagen levede helt op til forventningerne, vi shoppede, scrappede, spiste og hyggede lige til klokken var 19 og vi måtte drage hjem. Det er nyt for mig at scrappe, men jeg tror det kan blive mit frirum i en travl og til tider meget hektisk hverdag.
PS: Måtte igår flytte om på hele huset, så jeg kunne få en hjørne til mine scrappeting..Herligt at kunne gå til og fra uden at skulle rydde op hver gang.

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Tillykke med din nye blog. Ser frem til at se dine scrappeting.

Scrap hilsener Karina