tirsdag den 18. september 2007

Fødselsdag..



Så er en herlig dag gået...

Da jeg stod op imorges kl 5.45 sad min yngste dreng Tobias véd spisebordet. Han havde lavet kaffe, hældt det i kop, pænt lagt film over så det ikke skulle blive koldt. Han havde lagt en fin tegning på min tallerken, og sad med min gave i hånden og ventede bare på at jeg stod op. Han er ni år, og jeg blev bare så rørt over det lille pus. Gaven?? Fra Scrap shop i Roskilde, herlige bogstaver og stempelfarve. Han havde glædet sig vildt til at give mig den første gave han selv havde betalt og valgt:-))
Har fået rigtig mange dejlige gaver i år. Fik cd med Georg M af mine kollegaer.
Nu er LaChris med mand og børn lige kørt, fik knapper, skitseblok og skønne sutsko af dem.
Lægger lige et par billeder ved..

5 kommentarer:

Ragna sagde ...

Mums nogle lækre ting. Glæder mig selv helt vildt til jul, for en gangs skyld har jeg nogle personlige ønsker:-) Dejligt du havde en god dag.

Charlotte sagde ...

Tillykke med dagen i går! Det lyder til du har haft nogle gode dage med gaver og gæster. Og scrappesager er jo ALTID velkomment! Flot gave fra din søn! :-)

Mia sagde ...

Nej hvor nogle skønne scrap sager! Og hold op hvor har du en sød og dygtig dreng!!!

Anonym sagde ...

Ja, der blev du rigtig nok godt begavet !!! Skønne sager ! Glæder mig til, at vi to skal sidde og scrappe i morgen aften :O)

Betina Olesen sagde ...

Hejsa

Både tillykke med fødselsdag og tillykke med bloggen. Phyy der kommer så mange for tiden, at jeg slet ikke opdager når der kommer en ny.

Men jeg melder dig til bloglines, så er der da chance for at følge lidt med ;-)Glæder mig til at se hvad du får lavet.

Hygge fra Betina