lørdag den 12. december 2009

12. december, halvvejs til juleaften..

Tænk, 12 dage til det går løs med gaver og mad i lange baner..... Glæder mig til juleferie og har planer om masser af tid til både familien og scrap.... Har næsten ikke fået lavet nogen december/jule LO's i år, men det må komme:-)

Idag har vi været ude og stå på skøjter. Hold da op, jeg er bare en klump, hi hi ..... Er mange år siden sidst og jeg havde en forestilling om at det nok ikke var så svært igen. Men jeg blev klogere, fald ikke på r...., men bevægede så langsomt at det næsten gik baglæns. Klaus og Tobias startede også forsigtigt, men blev hurtigt bedre. Til sidst smed jeg skøjterne og gik på lidt shopping i byen, lige mig:-) Nå, var nu meget. sjovt og tror vi må prøve igen inden jul

I får lige et par billeder:




Håber I alle får en dejlig aften:-) Vi ses imorgen.

8 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Jeg synes altså det er sejt, at du ikke faldt! Det havde jeg nok gjort.
Hyggelige billeder og det lyder til det har været en dejlig dag.
God aften til dig og familien. :0)

Gitte sagde ...

Nogle herlige billeder af jer. Hellere langsomt end at falde på r....Det er min mening.;o)
Godt han nåede at blive frist så I kunne få en dejlig dag sammen :)
Du og din familie må forsat ha' en dejlig december weekend. :)

Karina Beck sagde ...

Det ser nu ellers meget overbevisende ud på billedet... Du er sikker på, at det med shoppingen ikke bare var en dårligt undskyldning, for at få rystet dankortet, ikk?

Helle Sahl sagde ...

Du ser da ud til at have helt styr på det. Sidder faktisk og tænker "det ser da måske ikke så svært ud det der" ha haha. Jeg bliver nok klogere når det bliver min tur.

God decemberweekend til dig og dine.

Conny sagde ...

Det er nok svært end man troer, når man ikke har prøvet det i mange år, nok en god ide shopping i stedet.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det ser ud som en rigtig hyggelig familiedag.

Margit sagde ...

Eiiijj... hvor sejt. Det har jeg ikke gjort i 100 år (næsten). Super godt gået... selvom jeg godt kan forstå du endte på shopping...

Cowgirl sagde ...

Sikke en hyggelig skøjtedag I holder jer - dejlige familiebilleder til scrapalbummet. God jul til dig og dine