fredag den 14. december 2007

Travlt Travlt...

Suk, kan se at er rigtig længe siden jeg både har scrappet og skrevet her. Lachrissen har været efter mig, og nu skal det være med et lille indlæg.
Har haft/har rigtig travlt i denne tid. Får ikke scrappet meget, og de LO jeg har lavet mangler stadig at blive fotograferet. Kommer hjem så sent at det er blevet mørkt:-((
Nå, nu er det nok!!!!! Imorgen eftermiddag drager min kære mand til julefrokost og så rykker Lachris ind til lidt julescrappe hygge, glæder mig vildt.
Nu i seng:-))

2 kommentarer:

Ragna sagde ...

Ih hvor dejligt med lidt nyt fra dig. Var ved at tro, at du og familien var bukket helt under for sygdom eller lignende. Det letter at vide, at det "bare" er almindeligt juletravlhed. Kan I nu hygge jer rigtigt med scrapsagerne. Og husk eventuelt også at få kameraet frem og fotografere lidt LO's:-)

Cowgirl sagde ...

Håber I to får et par hyggelige scraptimer sammen...håber damen har sine egne tænder med !!!